Меню

Рецепції

 

Сучасна рецепція – важливий елемент іміджу будь-якої компанії, тому меблі для стійки повинні бути стильними, функціональними та ергономічними. Іншими словами можна сказати, що рецепція – це лице компанії, котре виконує представницьку функцію.

Перше враження про компанію зазвичай дуже сильно впливає на підсвідомість клієнтів і подальшу співпрацю. Проникливі клієнти та потенційні партнери за зовнішнім виглядом зони рецепції зможуть зробити висновки про платоспроможність, корпоративну політику та умови праці підлеглих.

Дизайн рецепції

Для правильного і функціонального дизайну рецепції достатньо навіть невеликого простору. Усю відведену для цього площу можна поділити на кілька частин – зону очікування та безпосередньо стійку рецепції.

У комплект меблів для рецепції можуть входити дивани, тумби, крісла, стелажі, журнальні столики та стенди з рекламно-інформаційними матеріалами. Зазвичай, стійку рецепції розташовують лицем до вхідних дверей, проте у багатьох приміщеннях меблеві модулі можна поставити і уздовж бокової стіни.

Конструкторські особливості рецепції

Створена дизайнерами рецепція повинна гармоніювати зі стилем основних офісних приміщень. Складні, розроблені на замовлення стійки рецепції, як правило, збирають з окремих меблевих модулів, котрі можуть мати не лише прямі але й вигнуті форми, що дозволяють спроектувати оптимальні по конфігурації та розмірах моделі рецепцій.

Окрім цього, комбінуючи меблеві модулі у різній послідовності, Ви зможете періодично змінювати зовнішній вигляд зони прийому відвідувачів, а при переїзді у нове приміщення швидко пристосувати рецепцію до нового офісу.

Одна з особливостей стійки рецепції – її дворівнева структура, яка призначена забезпечити комфортні умови не лише для якісного спілкування між співробітниками компанії, котрі знаходяться на своїх робочих місцях, але й для відвідувачів, котрі спілкуються біля стійки.

Нижній рівень – це робоча поверхня для секретаря, де розташовані комп’ютер, телефон та інші необхідні аксесуари. Завдяки появі компактних рідкокристалічних моніторів глибина стільниці суттєво зменшилась, що дозволяє зекономити простір без шкоди для продуктивності праці.

Згідно вимог ергономічності, верхній рівень рецепції повинен знаходитись на рівні очей особи, котра сидить, що забезпечує співробітникам компанії хороший огляд усього приміщення та психологічний захист робочого місця.

Сучасна рецепція – лице компанії

Якою б не була рецепція, пам’ятайте: це лице та репутація Вашої компанії, і виглядати вона повинна ідеально. Стильна і сучасна рецепція стане запорукою плідної співпраці з клієнтами та надасть Вашому офісу респектабельного і поважного вигляду.