Меню

Меблі для автосалонів з використанням штучного каменю



Розробка і виробництво меблів для автомобільних салонів має свою власну специфіку, адже кожен автосалон представляє торгову марку того чи іншого автомобільного бренду.

    У процесі виробництва меблевих модулів з використанням штучного каменю компанія Aria-Stone створює унікальний дизайн для кожного окремого об’єкта, використовує лише передові технології та, на замовлення клієнтів, поєднує між собою практично будь-які будівельні матеріали.

Дизайнери компанії Aria-Stone розробили повний асортимент меблевих елементів для автосалонів: стійки рецепції, острівець адміністратора, столи для гостей і працівників салону, крісла, журнальні столики, полиці тощо.

Меблева філософія для сучасних автосалонів

    Меблі для автосалонів і технічних центів мають певну специфіку. Якщо автосалон займається збутом автомобілів преміум класу, то меблеві модулі повинні працювати на підтримку самого бренду, якщо ж це автомобілі економ класу – головний акцент необхідно зробити на роботі з клієнтами.

    У першому випадку меблеві елементи повинні вражати своїм багатством і фірмовим стилем, у другому випадку – достатньо придбати недорогі функціональні та зручні меблі серійного виробництва.

Зонування автомобільного салону

Зона рецепції

    Найперше, що бачать клієнти увійшовши в автосалон – це зона рецепції. Саме це місце, цілком виправдано, сьогодні називають лицем компанії. В зоні рецепції зазвичай знаходяться переговорні стійки, крісла для відвідувачів і працівників салону, шафи для документів, полиці для рекламних матеріалів.

    Робочі поверхні на рецепції переважно виготовляють зі штучного каменю, оскільки таким чином можна суттєво продовжити їх термін експлуатації, а також справити приємне враження на відвідувачів автосалону.

Зона очікування

    Зона очікування зазвичай включає в себе м’які офісні меблі – крісла, стільці, тапчани та дивани різного рівня м’якості. Окрім цього, тут необхідна наявність певних офісних аксесуарів, зокрема вішаків, підставок для парасольок, журнальних столиків, розважальної і пізнавальної літератури.

    Меблі для зони очікування мають бути не просто зручними – вони повинні бути надійними, особливо тоді, коли відвідуваність автомобільного центру доволі значна.

Зона роботи з клієнтами

    Третя зона – це зона роботи з клієнтами. Тут повинна бути достатня кількість переговорних столів та крісел для відвідувачів. Меблеві модулі мають виглядати стильно і сучасно, бути зручними та ергономічними.

Зона для персоналу

    Щоб працівникам автосалону було зручно і комфортно працювати, необхідно звернути особливу увагу на правильну організацію їхніх робочих місць.

    Фахівці компанії Aria-Stone володіють великим досвідом роботи у галузі створення індивідуальних проектів як для великих корпорацій, так і для маленьких компаній, щоб ваш технічний центр або брендовий автосалон максимально розкрив увесь свій бізнесовий потенціал.